www.tripper.nl

Hoi! Hoe kunnen we je helpen?

Onze klantendienst is vandaag geopend van 09:00 - 17:00

Veelgestelde vragen

Bekijk hieronder het antwoord op je vraag. Kun je je antwoord niet vinden of spreek je liever een van onze medewerkers? Neem dan per e-mail, per chat of via Facebook contact op met onze klantenservice.

Algemeen

Tripper is een website waar je terecht kunt voor de beste deals voor de leukste dagjes weg en de coolste gadgets. Bij Tripper vind je onder meer tickets voor pretparken, dierentuinen, festivals, theaters, evenementen, restaurants en producten.

Ben jij iemand die altijd opzoek is naar de beste deals? Meld je dan aan voor onze nieuwsbrief en mis geen één deal!

Wij doen ons uiterste best om je zo goed mogelijk te informeren over de inhoud van de deal. Deze informatie vind je door op de deal te klikken. Op de dealpagina vind je onder 'wat mag je verwachten?' de inhoud van de deal. Bekijk daarnaast altijd goed de voorwaarden van de deal onder 'Voorwaarden', zodat je niet voor verrassingen komt te staan.

Op een manier zoals wij ook zouden willen dat er met onze privacy wordt omgegaan. Wij gebruiken jouw persoonsgegevens alleen om de levering van onze diensten en producten zo soepel mogelijk te laten verlopen. Dit betekent dat we jouw persoonsgegevens alleen verstrekken aan de aanbieder van het door jouw gekochte arrangement en/of product. Wij stellen jouw persoonsgegevens niet beschikbaar aan derden.

Weet je het zeker? Ja, ok! In dat geval vind je onderaan in de nieuwsbrief 'meld je af voor de nieuwsbrief'. Door op deze link te klikken en de afmelding te bevestigen word je uitgeschreven voor de nieuwsbrief.

Account

Ga naar registreren en vul daar je e-mailadres en wachtwoord in. Na het bevestigen ontvang je een verificatiemail met een link. Door op de link te klikken wordt je account geactiveerd en kun je starten met het scoren van deals.

Inloggen doe je door rechtsboven in je scherm op 'inloggen' te klikken. Vul je e-mailadres en wachtwoord in en klik op 'inloggen'.

Ben je een deal aan het afrekenen en nog niet ingelogd? Waaghals! Voordat je kunt afrekenen vragen we je om in te loggen, zodat je gewoon door kan met de aanschaf van je deal.

Geen paniek, dit los je zelf gemakkelijk op. Ga naar inloggen en selecteer 'wachtwoord vergeten?'. Vul je e-mailadres in en druk op 'wachtwoord resetten'. Je ontvangt een e-mail met daarin een link om je wachtwoord opnieuw in te stellen.

De deals hebben we opgeslagen in je account onder 'mijn vouchers'. Hier vind je alle deals die je hebt gekocht. Daarnaast vind je hier de geldigheid, het aankoopbedrag en de mogelijkheid de tickets te downloaden. Let op! Om toegang te krijgen tot 'mijn vouchers' verzoeken we je om jou persoonsgegevens in te vullen om de tickets voor je op te maken.

Deal kopen

We accepteren betalingen met iDeal, Bancontact, AfterPay, MasterCard, Visa, American Express en PayPal.

Ja, alle deals die je terugvindt op de website, met uitzondering van de deals op de pagina 'aankomende deals' zijn binnen 30 seconden aan te schaffen. Je kiest je deal en de aantallen en rekent de deal af. Binnen enkele ogenblikken ontvang je van ons een bevestigings-mail. De vouchers zijn na de aankoop terug te vinden onder 'mijn vouchers'.

Nee, dit is helaas niet mogelijk. Mocht het niet lukken om de deal online te kopen, dan kan je natuurlijk altijd contact opnemen met de klantenservice. Zij helpen je bij de aanschaf van de deal. Dit doe je door te bellen naar 085 - 401 05 89 (lokaal tarief).

Het is niet mogelijk om meedere deals van verschillende aanbieders in 1 keer te kopen. Hiervoor verzoeken wij je om meermaals een transactie te doen. Het doen van een transactie is gratis.

Let op: je kunt wel meerdere tickets kopen van 1 deal, dit is geen probleem.

Ja, dit is geen enkel probleem. Kies je deal en vervolgens het aantal gewenste tickets. Na betaling kun je de tickets terugvinden in 'mijn vouchers'.

AfterPay voert voor Tripper het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat je een betaaloverzicht ontvangt van AfterPay. Met de AfterPay App kun je dit betaaloverzicht inzien en betalen, veilig en heel eenvoudig vanaf je smartphone. In de online omgeving Mijn AfterPay kun je jouw betaaloverzichten vanaf je computer of tablet beheren. AfterPay houdt je op de hoogte via pushnotificaties & e-mail wanneer er een betaaloverzicht voor je klaar staat. Ter goedkeuring van je verzoek om achteraf te betalen voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in zijn privacy statement. Mocht onverhoopt jouw verzoek tot betaling met AfterPay niet geautoriseerd worden, dan kun je jouw bestelling natuurlijk betalen met een andere betaalmethode. Je kunt voor vragen altijd contact opnemen met AfterPay. Voor meer informatie verwijzen wij je door naar AfterPay.

Bevestiging, tickets en producten

Ja, nadat je de deal hebt betaald, ontvang je van ons een e-mail met daarin een bevestiging. Daarnaast is de deal zichtbaar onder 'mijn vouchers'. Hier heb je de mogelijkheid de tickets te downloaden en uit te printen.

Wij geven er de voorkeur aan om de tickets niet via de e-mail toe te sturen. We slaan de vouchers op onder 'mijn vouchers'.

Op het ticket vind je onder 'ticket verzilveren' op welke manier je het ticket moet tonen. Dit kan op papier of mobiel, dit verschilt per aanbieder, dus controleer altijd goed het tickets.

In de deal onder 'voorwaarden' vind je de levertermijn van het product. In de meeste gevallen wordt het product binnen vijf werkdagen verzonden.

Niet alle producten hebben we zelf op voorraad. De producten die we zelf op voorraad hebben worden doorgaans binnen 1 werkdag verzonden met PostNL. Wordt het product door derden verzonden dan neemt dit over het algemeen iets langere tijd in beslag. Lees altijd goed de voorwaarden in de deal, zodat je vooraf weet wat de levertijd is.

Meld dit direct bij de klantenservice. Wij vinden het erg vervelend als je het product niet binnen de afgesproken termijn hebt ontvangen. Wij zullen overleggen met de aanbieder om dit in de toekomst te voorkomen.

Je hebt altijd het recht om de deal te herroepen, mits het een product betreft en het herroepen gebeurt binnen de wettelijke termijn van 14 dagen na ontvangst van het product.

Dit gaan we voor je oplossen. Neem contact op met onze klantenservice, zodat zij de aanbieder van het product kunnen inlichten. Het defecte product kun je kosteloos retourneren en je ontvangt een vervangend product of je geld terug.

Annuleren

Ja, indien je aankoop een product betreft zijn de verzendkosten voor rekening van de koper. In het geval van tickets gelden er geen kosten voor het annuleren/herroepen.

Contact

Onze klantenservice is bereikbaar via telefoon, e-mail, chat en Facebook messenger. De klantenservice streeft er naar om je vraag zo snel mogelijk te beantwoorden. 

Openingstijden:
maandag van 09:00 tot 17:00
dinsdag van 09:00 tot 17:00
woensdag van 09:00 tot 17:00
donderdag van 09:00 tot 17:00
vrijdag van 09:00 tot 17:00
zaterdag van 09:00 tot 17:00
zondag van 09:00 tot 17:00

Telefoon: 085 - 401 05 89 
E-mail: support@tripper.nl
Chat: Start direct een chat
Facebook: Open Facebook Messenger

Dat vinden we jammer en we willen graag kijken of we iets voor je kunnen betekenen. De klantenservice van Tripper.nl staat 7 dagen in de week voor je klaar. Neem bij een klacht altijd contact op met de klantenservice. Je kunt dit per e-mail, telefoon, chat of Faceook doen. We nemen de klacht zo snel mogelijk in behandeling en zullen altijd proberen de klacht zo goed mogelijk op te lossen.


Telefoon: 085 - 401 05 89 
E-mail: support@tripper.nl
Chat: Start direct een chat
Facebook: Open Facebook Messenger


Kom je er niet uit met onze klantenservice? Dan is het mogelijk om je klacht in te dienen bij het Europees ODR Platform.

Heb je nog vragen?

Neem gerust contact op met de klantendienst.

Klantendienst